søndag 11. januar 2009

'Wiff of Joy' Stempel angekommen... 'Wiff of Joy' stempler i postkassa...


Gerade erst bestellt und schon sind die neuen Stempel von Whiff of Joy aus der Schweiz angekommen. Wunderschöne Stempel, habe gleich mal probegestempelt und mit Promarker gemalt. Und endlich meine Spellbinders zum Prägen der Rundung ausprobiert. Will ein bisschen vorarbeiten für das Stempeltreffen in Oslo am Samstag, freue mich schon darauf :)

****************************************************************************

Bestilte nye stempler fra sveitsiske Whiff of Joy på mandag og her er de alt :)
Nydelige stempler... , fikk prøvestemplet og har fargelagt med Promarker tusjene. Og endelig fikk jeg testet Spellbinders pregeplatene.

2 kommentarer:

  1. Heisan.
    Så herlige stempler som har funnet veien til deg Antje, og flott fargelagt. Ser du har blitt glad i tusjene dine du også:)
    Ja, jeg dukker opp i morgen jeg. Gleder meg!!
    Hmm, er det lov å ønske seg at du tar med disse nye stemplene, så skal jeg ta med mine nyheter siden sist:)

    Sees. Klemmer fra Marianne:)

    SvarSlett
  2. ich freu mich ja så
    jeg gleder meg !!

    SvarSlett