tirsdag 8. desember 2009

Handtaschenkarten / Veskekort



Hei :), schön, dass Ihr hereinschaust ...
Ich hatte eine Bestellung für 2 Taschenkarten, und weil ich mich nicht für ein Papier entscheiden konnte, ist daraus eine Serie mit 6 Handtaschen für kleine Damen geworden.
Klickt auf das Bild, dann seht Ihr es etwas grösser.
*****************************************************************************
Hei :) hyggelig at du titter innom ...
Jeg hadde en bestilling på 2 veskekort, og fordi jeg ikke klarte å bestemme meg for papir, ble det en serie med 6 håndvesker til små damer.
Klikk på bildet, så blir det litt større.

2 kommentarer:

  1. Datteren min var så heldig å få veskekortet til høyre på det nederste bildet til bursdagen sin. Kjempelekkert! Og masse annet fint og i bloggen din.

    SvarSlett
  2. Datteren min var så heldig å få det lekre kortet til høyre på det nederste bildet til bursdagen sin! Masse annet flott å se og i bloggen din!

    SvarSlett