torsdag 7. oktober 2010

Selbstgemacht aus Taft .../hjemmelaget av taft ...


Ich hatte durch Zufall eine tolle Anleitung für selbstgemachte Blumen aus Taft gefunden und an einem Basteldienstag mal gemeinsam mit den anderen ausprobiert. Hier seht ihr eine braune Blume auf einem Post-it-Buch.
******************************************************************
Jeg kom helt tilfeldig over en tutorial om hjemmelagde blomster av taft.
Og det måtte testet :) Jeg kjøpte litt taft i forskjellige farger og en skreddersaks og lagde mine første taft blomster sammen med jentene på vår hobbytirsdag. Her er en av blomstene brukt på en post-it-bok.

5 kommentarer:

  1. Hei Antje, så nydelig blomsten er :-) gleder meg til jeg får opplæring neste gang på tirsdagstreff ...!!! klem og god helg :-)

    SvarSlett
  2. Nyyyydelig blomst Antje!! Jeg har prøvd noe sånt, men ikke gjort noe ferdig. Da brant jeg sirklene forsiktig rundt kantene, er det sånn du har gjort det?
    Ha en flott dag vennen!
    Klemmer fra Marianne:)

    SvarSlett
  3. Deine Blume ist herrlich gelungen - Gratulation !
    Mutti

    SvarSlett
  4. Heisann :-)
    Så fin blomsten ble!! Ich kann mich noch dran erinnern wie suess du beim Kokostreff gesessen hast und anfingst den Stoff anzufackeln :-) Aber das Resultat ist ja super geworden :-)
    Stor klem

    SvarSlett
  5. Så flotte blomster du har laget.Det er kjekke gaver å gi bort slike små böker.

    SvarSlett