fredag 15. juli 2011

Bursdags-Shopping

Jeg har snart bursdag og har vært på shoppingtur på Bikuben og Scrapmagasinet's Outletsalg. Det ble noen flere stempler også, som ikke ble med på bilde her... Hadde lagd meg en liste, men det havner alltid noe mer i kurven...

Ha en fin helg, nyt sola, håper den titter frem der du er :)
*******************************************************************
Ich habe bald Geburtstag und war mit einer lieben Freundin auf Shoppingtour in Oslo - Bikuben und Scrapmagasinet'sOutletShop.
Hab sogar mal dran gedacht, ein Bild von meinen Einkäufen zu knipsen. Einige Stempel sind gar nicht mit drauf, sehe ich gerade...
Ich hatte mir eine Liste geschrieben, aber auf misteriöse Weise landen trotzdem immer mehr Sachen im Einkaufskorb als geplant...

Habt ein gutes Wochenende, geniesst die Sonne, falls sie bei Euch hervorschaut :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar