torsdag 27. november 2014

Julehus & Julemarked 2014

Snart er det jul, tenk til helgen er det 1. Advent ...

Har også i år lagd mine julehus av melkekartonger, det ble 4 hus som skal fylles med Bridgeblanding og Twist og selges på julemarked i Mjøndalen.

Bor du i nærheten, håper jeg du tar turen innom Mjøndalen Samfunnshus, hvor lokale kunsthåndverk, gaver, julegodt og mer selges. Min gode venninnne Sandra og jeg står der i år og er spente og gleder oss...

Håper vi ses, lørdag kl. 10-16 og søndag kl. 11-16 Samfunnshus Mjøndalen .

  Julehus av melkekartonger til julemarkedet i Mjøndalen 1. Adventhelg ... Hab auch dieses Jahr wieder weihnachtliche Haeuser aus Milchkartons f den Weihnachtsmarkt dekoriert ...

2 kommentarer:

  1. Danke für deinen Kommentar in meinem Blog! Schön, dass wieder was von dir zu sehen ist. Deine Advents-häuschen gefallen mir sehr gut! Euch allen wünsche ich einen besinnlichen 1. Advents-Sonntag und eine gute Vorweihnachtszeit! !!! Bernd ist vorhin gekommen, er hilft mir morgen beim Stepenitzer Advents-Markt, wo ich Wolle, Gestricktes und W.-Karten anbieten werde. Hoffentlich werde ich was Wolle los. Mutti

    SvarSlett
  2. Hei Antje! Takk for at du tittet innom bloggen min og la igjen en hyggelig kommentar. Alltid veldig artig å høre fra gamle venner! :) Håper du og dine har det bra, vi har det fint her i Trondheim, gleder oss til sommervarmen skal komme snart, har i allefall trua på det! :D Klem, Aud

    SvarSlett